|
Каталог статей конференції
У категорії матеріалів: 45 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Великого значення в сучасному світі набуває вміння зав’язувати ділові стосунки та підтримувати їх. Головне, чим повинна керуватися ділова людина, – це професіоналізм. Стати професіоналом важко, але можливо. Розпочати потрібно з ділових паперів.
Спостерігаючи за навчанням учнів при вивченні ділових паперів, помітила, що словесники відчувають значні труднощі в проведенні систематичної роботи над формуванням ділового мовлення в учнів через відсутність достатньої кількості спеціальних вправ, нових методичних посібників, відеоматеріалів, які б допомагали мовникам по-новому працювати в період розбудови національної системи освіти. |
Серед лікувальних замовлянь на особливу увагу заслуговують сакральні тексти, в яких замовляється зубний біль. Замовляння орієнтовані на контакт з потойбічними силами, на спілкування з представниками іншого світу. Звертання може бути спрямоване до заступника чи покровителя. У замовляннях від зубного болю таким насамперед є місяць: Місяцю-князю! Вас три у світі: один на небі, другий на землі, а третій в морі, камінь білий. Як вони всі не можуть докупи зійтися, так не можуть у мене, раба Божого Івана, зуби боліти! Нехай тобі золота корона, а мені щастя й здоров’я! [4, с. 45]. |
Будь-який термін є частиною термінологічної системи, що виступає понятійною моделлю відповідної науки. Подібні системи відображають відносини між поняттями тієї чи іншої науки, і термін стає терміном, тільки якщо учасники комунікації усвідомлюють, яке місце він займає в певній галузі знань.
Необхідність враховувати цю особливість термінологічних систем при дослідженні семантики термінів зумовлюється тим, що значення будь-якого терміна залежить від його семантичного оточення – термінів, пов’язаних із ним як в рамках його термінологічної системи, так і поза нею, від характеру зв’язків і від того, як ділиться понятійне поле між цими термінами. |
Впродовж останніх років у вітчизняній педагогіці широке розповсюдження отримують ідеї автономії навчання і порушується питання щодо необхідності збільшення ступеня автономії у вузах та школах (І. Л. Бім; Г. М. Бурденюк, Т. В. Караєва, Н. Ф. Коряковцева, О.О. Леонтьєв, Е. С. Маркова та ін.) [1, 46]
Проте, не дивлячись на те, що в останні двадцять років тема автономного навчання іноземних мов знаходиться в центрі наукових досліджень і дискусій, чимало проблем формування автономії учнів у вивченні іноземної мови залишаються мало дослідженими. Зокрема і питання оптимальної форми роботи учнів на заняттях, що максимально сприятиме саме розвитку автономії учнів. |
Стрижневою тенденцією сучасної освіти є стандартизація змісту мовного навчання в аспекті розвитку мовної особистості. Найбільш суттєвим в аспекті змісту сучасної мовної освіти є те, що навчання української мови спрямовано на розвиток мовної особистості, мовця, його комунікативної компетентності й мовної національної свідомості. В умовах сьогодення означена тенденція зумовлює зміни технологій реалізації змісту навчання, вимагає переосмислення й розроблення змістового та процесуального аспекту навчального процесу, здійснення методичної, технологічної кореляції. |
Мова людини – відображення її духовного світу. Проте психологи й методисти (М. Жинкін, Т. Ладиженська, М. Львов, О. Лобчук, Л. Варзацька, М. Вашуленко, М. Успенський та ін.) традиційно характеризують у своїх роботах численні типові вади мови молодших шкoлярів, звepтають увагу на певні недоліки як змісту, так і форми їх мовлення. Розвиток мовлення учнів початкової школи засобами ейдетики – один із шляхів вирішення цієї проблеми [2, c. 72]. |
Особливістю сучасної лінгвістичної науки є створення нової наукової парадигми, яка базується на антропоцентричних підходах, тому будь-який літературно-художній текст, і поетичний зокрема, розглядається як вмістище інформації фольклорного, національного, культурного, етнософського характеру, модально забарвлене з позицій авторського ставлення до предмета зображення. |
Останнім часом у сучасній українській лінгвостилістиці посилюється інтерес до звукових мовних засобів, що не лише беруть участь у реалізації суто комунікативної функції мови, утворюючи, розпізнаючи й розрізнюючи одиниці вищого порядку – морфеми та слова, але виконують й емотивну та експресивну функцію, сприяючи відображенню особистості автора в усіх без винятку типах висловлювання й забезпечуючи емоційний план вираження інформації. Функціональне навантаження звукових засобів суттєво зростає саме в поетичній мові, де вокальні й консонантні одиниці набувають особливого стилістичного забарвлення, що дозволяє їм формувати високий естетичний потенціал поетичної мови взагалі. Ці проблеми досліджували Н. Марченко, Ю. Тинянов, Л. Тимофєєв, Л. Українець, І. Чередниченко. |
Приватне газетне оголошення (далі - ПГО) належить до жанру “газетне оголошення”. Останнє трактується як вид жанру “оголошення”, що характеризується як надзвичайно поширений засіб організації спрямованих комунікативних процесів у сфері масової ділової інформації; “один із способів реалізації інформаційних послуг, спрямованих безпосередньо на людину, соціальні умови її існування і діяльність” [3, с. 7]. |
Юридичний дискурс стратифікується на різні предметно-термінологічні сфери, вербальною основою яких виступає термінологія. Засобами етномовного кодування семантем кримінального права є юридичні терміни, які в межах когнітивного підходу тлумачаться як інформаційно-когнітивні структури, що акумулюють спеціальне знання в галузі права. |
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|